2013. augusztus 8., csütörtök

Hetedik Díj :))

Ismét egy díj :)) 
Köszönöm a díjat: Blondie_Jonhson-nak!
Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel te is 10 kérdést a saját jelöltjeidnek!
4. Küldd tovább 10 embernek! (visszaküldeni nem lehet!)

10 dolog magamról:
Ezt ismét kihagynám!!!

10 kérdésre válaszolok:
1. Boldoggá tettelek azzal, hogy kaptál tőlem egy díjat? - IGEN <3
2. Kedvenc filmed? - Nincs!
3. Kedvenc könyved? - Alyson Noel-Halhatatlanok sorozat.
4. Mi vett rá arra, hogy blogolni kezdj? - Barátnőm elkezdett tavaly nyáron írni egy Zayn történetet és én is belekezdtem :))
5. Kedvenc állat? - hm... kutya.
6. Örülnél, ha nem tennék fel több kérdést? - is-is
7. Hány éve vagy? - 16 múltam!
8. Edward vs. Jacob vs. nem tudok dönteni? - Jacob <33
9. Kedvelsz engem? Nem kell válaszolnod ha nem akarsz:D - nem is merlek de az nálam már egy jó pont, hogy díjat küldtél nekem. meg szerintem biztos kedves vagy. :))
10. Örülnél, ha esetleg legközelebb is kapnál díjat tőlem? - IGEN!!! <3

Felteszek 10 kérdést:
1. Szeretsz írni?
2. Miért írsz?
3. Szoktál könyvet olvasni?
4. Mi a hobbid?
5. Kedvenc zene?
6. Kedvenc blog?
7. Szereted a One Direction-t? 
8. Ha igen, akkor ki a kedvenced?
9. Olvasod a blogom?
10. Örülsz, hogy nincs több kérdés?

Akinek küldöm:

3 megjegyzés:

  1. szia:D én is jacob párti vagyok:D akkor ha még kapok valakitől küldök neked is:D mostantól odaírom a komijaim végére hogy blondieee és akkor tudni fogod hogy én küldtem:D na puszi:D blondieee xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, köszönöm szépen <33

      Törlés
    2. Amikor elolvastam ezeket,egyből az jutott eszembe,hogy ÚRISTEM ÉN IS TEAM JACOB VAGYOK! XD Aztán láttam,hogy jééé 2 komi,és egyből eszembe jutott,hogy lehet,hogy ő is a twilight-ról ír!xd Na mindegy,csak ezt akartam xDDDD

      Törlés